Test gob

gobe in tartufi

Vaše gobe si zaslužijo Biosec!

Possiamo trovare un binomio migliore di funghi ed essiccatore? Difficilmente!

Če je vaš strast je iti v gozd, izostriti svoj vid in voh ter nabirati gobe, Biosec sarà un alleato prezioso e irrinunciabile per conservarli perfettamente! Porcini, galletti, chiodini e le varietà più particolari passeranno dal gozd na spletni strani . kozarec v manj kot 8 urah, da ohranijo vso aromo in so pripravljene kadar koli in za katero koli jed.

kako biosec suši gobe

Odizkušnje 30 let Sušilniki Tauro se rodi Bioseczdaj že zgodovinski sušilni stroj, ki je v celoti izdelan v Italiji.
Biosec je idealen spremljevalec za vse ljubitelje gob, saj zagotavlja vrhunsko kakovost sušenja zaradi svoje edinstvene enosmerni vodoravni zračni tok, testato e raccomandato anche da Nicolò Oppicelli, giornalista, micologo e direttore del mensile Passione Funghi e Tartufi. Basta pulire bene i funghi, tagliarli a fette di spessore medio (5/6 mm) e porre le fette sui ripiani. Al resto ci pensa Biosec, che con lʼazione combinata di ventilazione e delicato riscaldamento crea lʼambiente più adatto per lʼnaravno sušenje na spletnem mestu gobe.

enosmerni vodoravni zračni tok

Zrak v sistemu Biosec se namreč giblje vzporedno s košarami, kar omogoča enakomerno in učinkovito sušenje brez potrebe po doseganju previsokih temperatur ter tako ohranja organoleptične in hranilne lastnosti sveže nabranih gob nedotaknjene.

poseben program za gobe in tanke rezine

Da bi postopek še olajšali, smo zasnovali program P2: deluje do 18 ur in doseže 50 stopinj. Pri tem sistemu vam med sušenjem tudi ni treba posegati s premikanjem košar, zato je postopek zelo samodejen in intuitiven.

minimalna poraba energije

Energija, ki jo potrebuje sistem Biosec, je minimalna: zaradi horizontalnega zračnega toka je mogoče doseči odlične rezultate tudi pri nizkih temperaturah, pri čemer se v primerjavi z drugimi sistemi prihrani veliko energije.

Popust Tauro za vaš Biosec

Izključno za vas, ki ljubite gobe in njihov svet strasti, potrpežljivosti in presenečenj, smo pripravili kodo poseben popustki vam bo odobril 10% popust pri nakupu na naši spletni strani Tauro.

Biosec se proizvaja v različni modeli, tutti dotati di ventilazione e riscaldamento secondo lo schema a flusso orizzontale. Tutti i modelli Biosec inoltre sono espandibili tramite i moduli complementari. Grazie a Biosec, oltre ai funghi, potrai conservare anche i prodotti dellʼorto, la frutta, le erbe e qualsiasi altro alimento preservabile con l’essiccazione.

Kaj morate storiti za pridobitev popusta?

  • Vstopite v naš spletno mesto e-trgovine
  • Izberite svoje izdelke med rezervnimi deli, dopolnilnimi moduli, nelepljivimi izdelki (razen kompletov), mandolinami in vakuumskimi paketi.
  • Dajte jih v košarico
  • Kopirajte in prilepite (ali vnesite) kodo TAUROFUNGHI2020 za 10% na celotnem vozičku
  • Dokončajte svoje naročilo in uživajte v novi pustolovščini v sušenju!

recept za gobe: farinata del bosco

Scopri con noi come essiccare al meglio i tuoi funghi e riutilizzarli in mille modi diversi! La “farinata del bosco” ad esempio l’hai mai provata? Leggi come farla, con i tuoi funghi essiccati in casa con Biosec!

La Farinata del Bosco

Sestavine pepe farina di ceci 200 g olio di oliva rosmarino, due rametti sale 1 cipolla funghi secchi 10 g
Priprava La farinata, piatto tipico della cucina ligure (ma ormai anche di molte altre zone d’Italia e non solo) è un piatto definito “povero”, ma molto nutriente grazie alle vitamine B e C e al fosforo contenuti nei ceci. Con l’aggiunta di un po’ di funghi secchi, diventa la farinata del bosco croccante e aromatica, piatto base di sfiziosi antipasti ma anche per un secondo veloce e di sicuro gradimento./p> In un’ampia ciotola, setacciamo la farina di ceci e versiamo a filo 800 ml di acqua, mescolando accuratamente per evitare che si formino grumi. Dopo aver lavato e prelevato gli aghi dai rametti di rosmarino, procediamo a triturarli in un mixer insieme ai funghi secchi, al sale e al pepe. Aggiungiamo questa polvere aromatica al composto liquido di acqua e farina di ceci, versiamo 30 ml di olio e un po’ di sale nella ciotola e facciamo riposare per 2 ore. Nel frattempo, ungiamo una teglia con dell’olio e riscaldiamo il forno alla massima temperatura (eventualmente si può anche cuocere sul fornello). Diamo un’ultima mescolata alla farinata e la versiamo nella teglia distribuendoci sopra la cipolla affettata. Cuocere in forno (o in padella) fino a che la superficie risulti dorata e croccante (si può anche girarla per uniformare la doratura). Una volta sfornata, può essere decorata a piacere con qualche foglia di prezzemolo o alloro. La ricetta della farinata del bosco è una delle tante varianti di questo piatto, che può essere condito anche con altre verdure (zucchine, bieta, piselli…) e poi accompagnato con stracchino, gorgonzola e salsiccia.

essicca con tauro, approfittane subito!

Uporabite kodo zdaj TAUROFUNGHI2020, pojdite v našo e-trgovino